Dirbant laisva eiga automobilio varikliui, girdimas zyzimas, kuris sklinda iš pavarų dėžės ir reikia truputėlį pasistengti norint įjungti pirmą ir atbulinę pavarą. Citroen C5, 2002, 1.8l, 86kW, benzinas
Pradedami remonto darbai
Išleidžiamas tepalas iš pavarų dėžės, taip visada įvertinamas jo esamas kiekis ir būklė
Tepalas stipriai pakeitęs savo spalvą
Numontuoti pusašiai. Virš pavarų dėžės numontuotos trukdančios detalės remonto darbams
Pavarų dėžė atveržta ir numontuota. Pastebėta, jog sankabos išminamasis guolis yra visiškai sugedęs
Taip atrodo visiškai sugedęs išminamasis sankabos guolis
Sankabos būklė. Labiausiai nukentėjęs yra sankabos diskatorius
Naujai keičiamos sankabos detalės bus LUK gamintojo
Montuojant sankabą yra visada nuvalomas smagratis nuo ferido šiukšlių ir nuriebalinamas. Nuriebalinamas ir diskatoriaus paviršius. Sankaba sumontuota į vietą
Pavarų dėžė savo vietoje
Kai pusašiai sumontuoti, supilamas naujas pavarų dėžės tepalas
Visada pilamas pavarų dėžės kiekis toks, kokį nurodo gamintojas
Darbų pabaiga
Gal tik užtektų pakeisti sugedusį sankabos guolį? Mano nuomone, pakeisti visą sankabos komplektą, tai yra teisingas sprendimas ir nuspausti sankabą tampa labai lengva, pavaros jungiasi puikiai