Dirbant laisva eiga automobilio varikliui, girdimas zyzimas, kuris sklinda iš pavarų dėžės ir reikia truputėlį pasistengti norint įjungti pirmą ir atbulinę pavarą. Citroen C5, 2002, 1.8l, 86kW, benzinas

Pradedami remonto darbai

Išleidžiamas tepalas iš pavarų dėžės, taip visada įvertinamas jo esamas kiekis ir būklė

Tepalas stipriai pakeitęs savo spalvą

Numontuoti pusašiai. Virš pavarų dėžės numontuotos trukdančios detalės remonto darbams

Pavarų dėžė atveržta ir numontuota. Pastebėta, jog sankabos išminamasis guolis yra visiškai sugedęs

Taip atrodo visiškai sugedęs išminamasis sankabos guolis

Sankabos būklė. Labiausiai nukentėjęs yra sankabos diskatorius

Naujai keičiamos sankabos detalės bus LUK gamintojo

Montuojant sankabą yra visada nuvalomas smagratis nuo ferido šiukšlių ir nuriebalinamas. Nuriebalinamas ir diskatoriaus paviršius. Sankaba sumontuota į vietą

Pavarų dėžė savo vietoje

Kai pusašiai sumontuoti, supilamas naujas pavarų dėžės tepalas

Visada pilamas pavarų dėžės kiekis toks, kokį nurodo gamintojas

Darbų pabaiga

Gal tik užtektų pakeisti sugedusį sankabos guolį? Mano nuomone, pakeisti visą sankabos komplektą, tai yra teisingas sprendimas ir nuspausti sankabą tampa labai lengva, pavaros jungiasi puikiai