Šis automobilis buvo įsigytas su sankabos gedimu- nebuvo galima lengvai įjungti pavaros dirbant automobilio varikliui
Reikėdavo 2-3 kartus spausti sankabos pedalą, jog būtų galima įjungti pavarą
Dažniausiai tokio gedimo priežastis- susidėvėjęs sankabos cilindriukas pavarų dėžėje
Užtenka pasižiūrėti po variklio apatine dalimi, kur susijungia pavarų dėžė ir variklis, ten ir yra gedimo priežastis- kai matosi tepalo lašai
Vaizdas iš apatinės variklio dalies
Traversas bus numontuotas
Pradedami automobilio remonto darbai
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas
Pusašiai numontuoti
Numontuotas traversas
Numontuota pavarų dėžė
Numontuosime ir sankabą, taip įvertinsime jos esamą būklę- gali būti, jog ji jau yra susidėvėjusi
Naujas sankabos hidraulinis cilindriukas
Pavarų dėžės vidinė dalis išvalyta nuo tepalų
Sankaba sumontuota ir išcentruota
Pavarų dėžė savo vietoje
Traversas sumontuotas į vietą
Pusašiai sumontuoti
Variklio pagalvės ir išmetimo sistema savo vietose
Supilamas pavarų dėžės tepalas