Šis automobilis buvo įsigytas su sankabos gedimu- nebuvo galima lengvai įjungti pavaros dirbant automobilio varikliui

Reikėdavo 2-3 kartus spausti sankabos pedalą, jog būtų galima įjungti pavarą

Dažniausiai tokio gedimo priežastis- susidėvėjęs sankabos cilindriukas pavarų dėžėje

Užtenka pasižiūrėti po variklio apatine dalimi, kur susijungia pavarų dėžė ir variklis, ten ir yra gedimo priežastis- kai matosi tepalo lašai

Vaizdas iš apatinės variklio dalies

Traversas bus numontuotas

Pradedami automobilio remonto darbai

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas

Pusašiai numontuoti

Numontuotas traversas

Numontuota pavarų dėžė

Numontuosime ir sankabą, taip įvertinsime jos esamą būklę- gali būti, jog ji jau yra susidėvėjusi

Naujas sankabos hidraulinis cilindriukas

Pavarų dėžės vidinė dalis išvalyta nuo tepalų

Sankaba sumontuota ir išcentruota

Pavarų dėžė savo vietoje

Traversas sumontuotas į vietą

Pusašiai sumontuoti

Variklio pagalvės ir išmetimo sistema savo vietose

Supilamas pavarų dėžės tepalas