BMW E-46 2000 m. 3,0 l 135 kw. Automobilio savininkas jau buvo pastebėjęs, jog pradėjo atsirasti problemos su sankaba. Norint staigiau pajudėti iš vietos ar lenkiant kitą automobilį juntamas sankabos buksavimas.
Atsitiko taip, jog automobilis visai negalėjo judėti. Vadinasi visiškai susidėvėjo sankaba. Vaizdas iš apatinės variklio dalies.
Pradedami remonto darbai, numontuojamas kardanas.
Numontuota pavarų svirties traukė.
Yra keli varžtai viršutinėje pavarų dėžės vietoje. Starteris pritvirtintas dviem varžtais ir jis turi įvorę, kuri įsistato į pavarų dėžę. Labai dažnai ta įvorė užstringa. Ir atveržus starterio varžtus, starteris neatsidalina nuo pavarų dėžės.
Pavarų dėžė numontuota.
Matyti jog sankabos disko ferido įstrigo į diskatorių.
Pilnai susidėvėjęs sankabos diskas.
Bus nuvalytas ir nuriebalintas smagratis nuo ferido šiukšlių. Naujas sankabos komplektas.
Nauja sankaba sumontuota. Pavarų dėžė sugrąžinta į vietą.
Remonto darbai tęsiami. Pavarų svirties traukės ir kardanas sumontuotas.
Išmetimo sistema remonto darbams netrukdė. Ją užteko tik numontuoti galinės dalies bakelį nuo laikančio elemento ir pasukti išmetimo sistemos dalį į šalį.
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Jo esama būklė.
Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas.
Darbų pabaiga.
Kiekvienas automobilio savininkas sprendžia pats. Ar keisti sankabą, kai pajuntama jog ji pradeda buksuoti, ar bandyti patempti laiką taip kad atsitiko šiuo atveju – iki tol kol automobilis nepajuda iš vietos.