DSC04245 DSC04248

Automobilis Opel Zafira 2002 m. 2.0D. Problema atsitiko su sankabos cilindru pavarų dėžėje. Buvo pastebėta jog laša stabdžių skystis iš pavarų dėžės ties ta vieta kur susijungia su variklio karteriu.

DSC04249 DSC04250

Pradedami remonto darbai.

DSC04256 DSC04257

Būtina nuimti traversą.

DSC04258 DSC04259

Ir išmetimo sistemos dalį.

DSC04263 DSC04264

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Būtina nuimti ir stabilizatorių.

DSC04265 DSC04266

Traversas numontuotas.

DSC04267 DSC04268

Pavarų dėžė nuimta.

DSC04271 DSC04272

Sankabos hidraulinis cilindriukas bus keičiamas į LUK gaminį.

DSC04273 DSC04274

Buvo numontuota ir pati sankaba jos būklei įvertinti. Sankabos diskas ir diskatorius gan geros būklės. Pavarų dėžė sugrąžinta į savo vietą.

DSC04275 DSC04276

Sugrąžinamas traversas.

DSC04278 DSC04279

Supilamas pavarų dėžės skystis. Pasitaiko ir taip jog nepasiseka atveržti išmetimo sistemos veržlių ir jos lūžta.

DSC04281 DSC04282

Veržlės bus pakeistos naujomis.

Darbų pabaiga.

DSC04284 DSC04286

Sankabos hidrauliniai cilindriukai, montuojami pavarų dėžėje (kaip ir šiame automobilyje), kainuoja brangiai. Pavyzdžiui šis Luk cilindriukas kainavo apie 105 eurus. Dėl to automobilių savininkai ne visada ryžtasi juos pasikeisti laiku. Kai sankabos cilindriukas pradeda leisti skystį, tampa vis sunkiau įjungti pavarą, kol jis išvis nustoja funkcionuoti. Tada pavaros įjungimas tampa problematiškas.