DSC03248 DSC03250

Opel Meriva 2004m. 1,7D. Bus keičiamas smagratis į vienmasį, nes ryte pradėjus varikliui dirbti pasigirsta triukšmas iš pavarų dėžės. Kai variklis padirba 10-15 minučių, garsas susilpnėja.

DSC03252 DSC03253

Norint nuimti pavarų dėžę, teks nuimti traversą.

DSC03254 DSC03255

Pradedami remonto darbai.

DSC03257 DSC03258

Išleidžiamas skystis iš pavarų dėžės.

DSC03259 DSC03260

Nuimtas traversas. Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Vairo kolonėlė parišama virvute. Išmetimo sistemos dalis atveržta, nuimtas stabilizatorius.

DSC03261 DSC03262 DSC03263

Nuimta pavarų dėžė. Matyti jog dėžėje yra gausybė apnašų. Tai aušinimo skysčio ir ferido dulkių junginys. Vadinasi aušinimo skystis patenka į pavarų dėžę.

DSC03264 DSC03265

Nuimama sankaba.

DSC03267 DSC03268

Susidėvėjęs smagratis.

DSC03269 DSC03270

Sankabos diskas yra geros būklės. Išvaloma pavarų dėžė nuo šiukšlių.

DSC03271 DSC03272

Naujas sankabos guolis TRW. Naujas vienmasio smagračio komplektas Valeo.

DSC03274 DSC03275

Šiame komplekte nauji smagračio varžtai iškart sutepti klijais.

DSC03276 DSC03278

Naujas vienmasis smagratis ir nauja sankaba sumontuota į savo vietą.

DSC03279 DSC03280

Pavarų dėžė savo vietoje. Gražinamas traversas.

DSC03281 DSC03283

Traversas priveržtas, supilamas pavarų dėžės tepalas.

DSC03284

Darbų pabaiga.

Visa sankaba nauja. Sankabos pedalas spaudžiasi labai lengvai. Remontuojant dvimasį smagratį dažniausiai pasirenkamas vienmasis variantas, nes vienmasio smagračio kaina yra pigesnė už dvimasio smagračio kainą.