Automobilis Opel Astra H 2008 m. 1,9 CDTI 88 kw. Jam teks keisti smagratį, nes varikliui dirbant laisva eiga yra girdimas smagračio traškesys, o spaudžiant sankabos pedalą yra juntamas “mušimas” per koją.
Buvo pasidomėta ar yra gaminamas vienmasis smagratis šiam modeliui – atsakymas buvo neigiamas.
Pradedami remonto darbai.
Norint numontuoti pavarų dėžę, tenka numontuoti traversą.
Ir išmetimo sistemos dalį.
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Taip galima įvertinti jo esamą kiekį ir būklę.
Atveržiamas stabilizatorius, vairo kolonėlė, numontuojamas traversas.
Pavarų dėžės viršutinėje dalyje yra labai nepatogiai sumontuota viena veržlė.
Pavarų dėžė numontuota.
Numontuota sankaba.
Numontuotas smagratis, matyti jog jis savo darbą “atitarnavo”.
Viskas išvaloma nuo sankabos ferido šiukšlių.
Montuojama bus GM smagratis ir LUK sankabos komplektas.
“Privedamas” sankabos diskatorius.
Sumontuotas naujas GM diskatorius ir LUK sankaba.
Sankabos hidraulika, pavarų dėžė sumontuota į savo vietą.
Darbai juda į pabaigą.
Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas. Į pavarų dėžę telpa apie 2,4 l.
Darbų pabaiga.
Kai yra pakeičiama sankaba į naują, visada savininkui patariama pajudėti iš vietos kelis kartus. Kad būtų galima pajausti kada automobilis pradeda judėti, kada pradeda sankaba sukabinti.
Kiti panašūs Opel darbai:
- Opel Astra 1,7 CDTI stabilizatoriaus gumų keitimas traverse
- Opel Vectra C 2,0 DTI sankabos keitimas
- Opel Astra H 1.7 CDTI smagračio keitimas į vienmasį
- Opel Astra 2005 1.9CDTI sankabos ir smagračio keitimas
- Opel Zafira 2.0D stabilizatoriaus gumų keitimas traverse
- Opel Zafira 2.0D sankabos cilindriuko keitimas
- Opel Astra 2012 m. pavarų dėžės keitimas