Šio Peugeot 206 automobilio galinės važiuoklės problema – sugedusi galinė torsioninė pakaba. Ratas tampa nestabilus. Pajudinus ratą į šalis girdisi bildesys. Galima sakyti, jog tai tampa didesne grėsme automobilio vairuotojo ir keleivių saugumui.
Šią problemą galima spręsti palikus automobilį specializuotam autoservise arba keisti visą galinį tiltą. Paliekant automobilį specializuotam autoservise darbas gali kainuoti iki 1000 Lt.
Buvo priimtas sprendimas keisti visą galinį tiltą.
Pats galinis tiltas turi tik keturis tvirtinimo taškus.
Pradedami remonto darbai. Bus nuimtas būgnas ir kitos vidinės detalės – kaladėlės ir stabdžių cilindriukas.
Su kita puse darbai bus atliekami identiškai.
Matyti kaip ratas judėjo į šalis. Dėl rato judėjimo pažeistas plastmasinis posparnis ir kėbulas.
Nuleidžiama išmetimo sistema.
Išimtas galinis tiltas.
Šis tiltas bus montuojamas vietoj senojo.
Keičiamo tilto stabdžių sistema nėra tokia kaip senojo. Dėl to reikia permontuoti visą stabdžių sistemą ant keičiamo tilto.
Tiltas sumontuotas į savo vietą.
Čia matome kaip skiriasi senojo ir montuojamo tilto stabdžių sistemos detalės.
Sumontuotos stabdžių kaladės. Stabdžių būgnas gan geros būklės – nesimato jokių nelygumų.
Kažkas anksčiau pabandė iškalti ašį. Dėl to teko taisyti patį sreigį.
Darbų pabaiga.
Pakeitus tiltą, ratas tapo stabilus ir nebejuda į šalis. Važiuojant nesigirdi jokių triukšmo garsų.