Opel Signum Opel Signum

Opel Signum 2004m. 2,2l dyzelis. Jam teks pakeisti galinių išilginių šakių salenblokus. Važiuojant greitkelyje dideliu greičiu automobilis tampa nestabilus – problema išilginių šakių sanlenblokuose.

DSC03441 DSC03442

Pačių šakių išmontavimas nėra sudėtingas. Užtenka atveržti laikančius varžtus.

DSC03443 DSC03444 DSC03445

Amortizatorius išimtas. Taip pat ir šakė.

DSC03446 DSC03447 DSC03448

Su kita pakabos puse išmontavimo darbai atliekami identiškai.

DSC03449 DSC03450

Susidėvėję salenblokai bus keičiami į Delphi gaminį. Tai gan aukštos kokybės produktas. Salenblokas įpresuotas.

DSC03451 Salenblokas

Pakeistas ir kitas salenblokas.

DSC03453 DSC03454

Šakės sugrąžintos į savo vietas.

DSC03455 DSC03456 DSC03457

Bus pakeisti galiniai amortizatoriai, nes dešinės pusės amortizatorius pradėjęs leisti skystį. Keisti juos reikia abu iškart, ne po vieną. Nebent to padaryti neleidžia finansai.

DSC03458 DSC03459

Teks pakeisti stabilizatoriaus vidines gumas traverse – pajudinus stabilizatorių, jis turi išilginį judesį.

DSC03460 DSC03461

Atveržiamas traversas ir truputi paspaudžiamas žemyn taip, kad atsirastų vietos darbams.

DSC03463 DSC03464

Traversas atveržtas.

DSC03466 DSC03467

Guma nuimta ir bus pakeista į Moog gaminį.

DSC03469 DSC03470

Sumontuota nauja guma.

DSC03471 DSC03472 DSC03474

Su kita puse atliekami identiški remonto darbai.

DSC03475 DSC03476

Dar buvo pakeistas generatoriaus dirželis, nes dirželio būklė kėlė rūpesčių.

Darbų pabaiga.

Po šių remonto darbų būtina atlikti ratų geometrijos suvedimą.