Opel Signum 2004m. 2,2l dyzelis. Jam teks pakeisti galinių išilginių šakių salenblokus. Važiuojant greitkelyje dideliu greičiu automobilis tampa nestabilus – problema išilginių šakių sanlenblokuose.
Pačių šakių išmontavimas nėra sudėtingas. Užtenka atveržti laikančius varžtus.
Amortizatorius išimtas. Taip pat ir šakė.
Su kita pakabos puse išmontavimo darbai atliekami identiškai.
Susidėvėję salenblokai bus keičiami į Delphi gaminį. Tai gan aukštos kokybės produktas. Salenblokas įpresuotas.
Pakeistas ir kitas salenblokas.
Šakės sugrąžintos į savo vietas.
Bus pakeisti galiniai amortizatoriai, nes dešinės pusės amortizatorius pradėjęs leisti skystį. Keisti juos reikia abu iškart, ne po vieną. Nebent to padaryti neleidžia finansai.
Teks pakeisti stabilizatoriaus vidines gumas traverse – pajudinus stabilizatorių, jis turi išilginį judesį.
Atveržiamas traversas ir truputi paspaudžiamas žemyn taip, kad atsirastų vietos darbams.
Traversas atveržtas.
Guma nuimta ir bus pakeista į Moog gaminį.
Sumontuota nauja guma.
Su kita puse atliekami identiški remonto darbai.
Dar buvo pakeistas generatoriaus dirželis, nes dirželio būklė kėlė rūpesčių.
Darbų pabaiga.
Po šių remonto darbų būtina atlikti ratų geometrijos suvedimą.