Automobilis Mazda5 2006m. 2,0l 107kw benzinas. Jam teks pakeisti galinio rato stebulę (guolį). Pakėlus galinę automobilio dalį ir pasukus ratą, jokio pašalinio garso kaip guolio traškesio nesigirdi, bet pajudinus ratą į šalis jaučiamas guolio laisvumas. Važiuojant greitkeliu nuo 80 km/h prasideda galinio rato guolio ūžesys.
Teks nuimti galinio rato suportą ir stabdžių diską.
Tik gamintojas yra sumontavęs stebulės varžtus, kuriuos atveržti nėra taip patogu.
Pasitaiko, jog atveržti veržlę tampa problematiška. Tenka tą vietą pakaitinti.
Stebulė numontuota.
Stebulė įstatyta į savo vietą.
Viskas sugrąžinama į savo vietas.
Pačios stebulės kaina gali svyruoti nuo 50 eur iki 100 eur už geros kokybės gaminį. Šiose nuotraukose pateiktas įprastas presuojamas guolis ir guolis įmontuotas į rato stebulę.
Darbų pabaiga.
Šiam automobiliui per 9 eksloatavimo metus keičiamas antras galinio rato guolis. Pirmasis buvo pakeistas prieš 2 metus.