Šiam Mazda 323 BJ automobiliui teko keisti šarnyrus, nes jie buvo visiškai susidėvėję. To pasekoje žymiai greičiau dėvisi ir kitos važiuoklės dalys. Rezultatai matosi padangų nusidėvėjimo netolygume.
Abudu šarnyrai bus pakeisti į naujus. Šio automobilio važiuoklė yra identiška Mazda Premacy važiuoklei. Todėl perkant reikalingą detalę, nereikia nustebti, jog ant pakuotės gali būti parašyta, jog tinka kitam Mazda modeliui.
Matyti, jog apsauginės šarnyro gumos senai suplyšusios .
Bus įpresuoti Camelot gamintojo šarnyrai. Jie yra priimtiniausi pagal kainos ir kokybės santykį.
Visi varžtai sutepami tepalu ir šakė sugrąžinama į savo vietą.
Bus pakeitos priekinių stabdžių kaladėlės.
Taip pat susidėvėjusios priekinio stabilizatoriaus traverse esančios vidinės gumos. Kad stabilizatorius kliba matosi iš to, kad prie stabilizatoriaus gumos yra nutrintas purvas.
Išimtos gumos ir keičiamos naujos gumos.
Gumos savo vietoje.
Bus pakeistos galinės stabdžių kaladėlės. Nuėmus būgną, matyti kiek ferido šiukšlių.
Visos svirtelių jungtys išvalomos ir sutepamos tepalu.
Šios kaladėlės jau atitarnavo.
Buvo pastebėta, jog būtina keisti stabdžių žarneles.
Naujos stabdžių žarnelės.
Užsukama aklė, kad nelašėtų stabdžių skystis.
Šiam darbui yra specialios replės. Galima užspausti stabdžių žarnelę nepažeidžiant jos paviršiaus.
Naujos stabdžių žarnelės ir variniai vamzdukai.
Dar buvo pakeistas ir rankinio stabdžio lynas, nes senasis buvo pažeistas.
Darbų pabaiga.
Mazda automobiliui buvo atlikti visi remonto darbai, nes savininkas rengėsi atlikti TA. Buvo patarta atlikti ratų geometrijos suvedimo darbus.