Klientas važinėdamas savo automobilių pradėjo pastebėti, kad norėdamas aplenkti kitą automobilį, pradėdamas gazuoti apsukos kyla ir automobilis sunkiai įsibėgėja. Bet tai būdavo ne visada. Dažniausiai ši problema kyla dėl sankabos kaltės.

Nuimami visi nereikalingi agregatai, mechanizmai, kurie trukdo prieiti prie sankabos ir greičių dėžės.

Taip pat nuimamas ir intercooler’io vamzdžiai / šlangos, išimami pusašiai.

 

Taip atrodo vaizdas iš apatinės automobilio pusės.

 

Išleidžiamas tepalas iš greičių dėžės. Jei jis prastai atrodo – klientui siūlau keisti į naują tepalą.

Šita automobilio dalis – turinti problemų, kai surenkama atgal į savo vietas. Gamintojas nepilnai yra pagalvojęs kaip teisingai sukonstruoti pagalvės ir kronšteino surinkimo būdą.

Vaizdas iš viršutinės greičių dėžės dalies.

Žaliai pažymėta vieta, kuri savo plokštuma glaudėsi prie diskatoriaus. Raudona – kur nesiglaudė prie diskatoriaus. Pats sankabos diskas dirbo nepilna plokštuma. Todėl ir kartais būdavo tvarkingas sukibimas arba nebūdavo.

Taip atrodo diskatoriaus darbinė plokštuma.

Pats smagratis jokių rūpesčių nekėlė, todėl savininkas jo keisti nenorėjo.

Visalaiką prieš dedant sankabą, jos plokštumos pavišius yra nuriebalinamas. Nauja sankaba turi reibalų sluoksnį, kurį reikia nuvalyti, kad būtų normalus sukibimas. Ir būtina nuriebalinti smagračio plokštumą nuo senų ferido dalelių.

Uždedama greičių dėžė, ir viskas gražinama į savo vietas atbuline tvarka.

Automobilis parengtas kelionei. Kai pasikeičia sankaba, visuomet rekomenduoju judėti iš vietos neskubant, nes sankabos sukibimas ir jautrumas būna kitoks nei žmogus buvo įpratęs. Sankabos pedalas tampa lengviau nuspaudžiamas nei buvo prieš tai.

Toyota Avensis

Kiti panašūs darbai: