Kliento automobilyje pradėjo atsirasti pašaliniai garsai, susiję su smagračiu. Anksčiau ar vėliau tektų keisti smagratį. Klientas nusprendė keisti dabar, nelaukti kol pašalinis garsas visai sustiprės.

Šiame automobilyje galimas keitimas plaukiojančio smagračio į paprastą (neplaukiojantį). Keičiant į neplaukiojantį smagratį, žmogus sutaupys pinigų ateityje – smagračio tarnavimo laikas bus žymiai ilgesnis nei plaukiojančio smagračio.

Visi remonto darbai vyksta taip pat kaip keičiant sankabą. Nuimami nereikalingi agregatai, kurie trukdo mums prieiti prie sankabos ir greičių dėžės.

Truputėli kantrybės reikalaujantis darbas laukia surenkant atgal visas dalis – pagalvės kronšteinas reikalauja tikslios padėties nustatymo į savo vietą. Pirmos kartos Avensis modelio kronšteino surinkimas yra lengvesnis nei naujesnės Avensis kartos.

Visada išleidžiamas tepalas iš greičių dėžės. Ir jeigu jis niekada nebuvo keistas – klientui visada rekomenduoju jį pakeisti. Nes tai yra einamasis remontas.

Nuimamos intercooler‘io šlangos / vamzdžiai. Taip atrodo nuimti pusašiai.

 

Išimama greičių dėžė. Įvertinama esama detalių būklė. Imama sankaba ir smagratis.

Čia paruoštas neplaukiojančio smagračio komplektas. Reikia keisti: smagratį, diską, diskatorių. Išminamasis sankabos guolis dedamas tas pats. Visada klientas pasirenka kokias detales pirkti: ar naujas ar geros būklės dėvėtas detales. Naudotos detalės dažniausiai kainuoja dvigubai pigiau.

Taip atrodo plaukiojančio smagračio pilnas komplektas, kuris yra pakeičiamas.

Surenkama sankaba. Ji tarnaus žymiai ilgiau nei su plaukiojančiu smagračiu. Toliau viskas surenkama į savo vietas.

Visada atliekant panašius darbus geriausia supilti naujus tepalus į pavarų dėžę.

Pasidomiu kiek litrų šiam modeliui reikia į dėžę tepalų ir kokio tipo tepalai turi būti pilami.

Automobilis paruoštas naudojimui.