Klientas pastebėjo kad automobilyje pradėjo sklisti naujas pašalinis garsas važiuojant per kelio nelygumus. Apžiūrėjus automobilį pastebėjau, jog stabilisatorius turi pašalinį laisvumą. Vadinasi vidinės gumos nusidėvėjusios.
Suprantu – nėra smagu dirbti, kai toks vaizdas iš automobilio apatinės dalies. Visa apatinė automobilio dalis tepaluota.
Šiame modelyje norint keisti stabilizatorių, traversas trukdo atlikti darbus. Vadinasi jį teks nuleisti žemyn.
Pradedama atveržti visas trukdančias detales ir mazgus.
Atliekant remonto darbus galima įvertinti kokios būklės yra variklio pagalvės. Matosi, jog pagalvės guma yra stipriai nusidėvėjusi. Ateityje teks keisti ir jas.
Atjungiama pavarų svirtis, nes ji trukdo atlikti remonto darbus. Kad nepasimestų pavarų svirties įvorės – jas surišu virvute.
Reikia atsukti vairo kolonėlės veržles, nes bus nuleidinėjamas traversas.
Dabar galima pamatyti kaip atrodo stabilizatoriaus vidinės gumos.
Atveržiame traverą ir paleidžiamas į apačią, kad būtų galima prieiti prie stabilizatoriaus gumų.
Taip atrodo nuimtos stabilizatoriaus vidinės gumos.
Naujos keičiamos detalės.
Šios detalės pagamintos taip, tarsi turėtų savotišką užraktą. Pati medžiaga ne metalas, o aliuminio gaminys. Neteisingai montuojant galima sulaužyti pačią detalę.
Naujos detalės sumontuotos į savo vietas. Stabilizatorius pašalinio laisvumo neturi.
Belieka gražinti viską į savo vietas.