Rato stebulės tarnavimo laikas nėra nustatytas. Pas vienus pašalinis garsas atsiranda anksčiau, pas kitas – žymiai vėliau. Vairuojant automobilį, pašalinis garsas sklinda iš galinės važiuoklės dalies. Su tokiais automobilio simptomais pas mane kreipėsi automobilio savininkas.
Važiuojant mieste pašalinio garso nėra, bet pasiekus 80-90 km/h pradeda sklisti pašalinis garsas. Nustačiau jog tai galinio rato stebulės guolis. Sprendimas – pakeisti stebulė (kartu su guoliu).
Pats darbo eigos procesas standartinis kaip ir daugumai automobilių: nuimti suportą, po to stabdžių diską ir pasilieka pats guolis.
Taip pat atsukamas suporto rėmukas. Jį laiko dvi veržlės, kurios yra vidinėje dalyje. Jiems atsukti reikalingas specialus įrankis (galvutė M).
Suporto rėmuko varžtai atsukti, jie buvo priveržti gan stipriai.
Matome kur paslėptas guolio varžtas.
Atsukame varžtuką ir nuimame stabdžių diską.
Stabdžių diskas nuimtas. Dabar atveržiamas centrinis varžtas.
Nauja rato stebulė. Kai taip būna sumontuotas rato guolis į stebulę, už šią detalę tenka sumokėti daugiau (apie 250 Lt).
Sutepama ta vieta, kur bus montuojama stebulė.
Veržimo varžtas sutepamas su klijais (originaliai).
Viskas gražinama į savo vietas atbuline tvarka.
Išvalomas suporto rėmukas nuo šiukšlių.
Pačios stabdžių kaladėlės dar geros būklės. Jų keisti šiuo metu nereikalingas.
Viskas sugrįžo į savo vietas. Darbas baigtas.
Atitarnavusi rato stebulė.