Rato stebulės tarnavimo laikas nėra nustatytas. Pas vienus pašalinis garsas atsiranda anksčiau, pas kitas – žymiai vėliau. Vairuojant automobilį, pašalinis garsas sklinda iš galinės važiuoklės dalies. Su tokiais automobilio simptomais pas mane kreipėsi automobilio savininkas.

Važiuojant mieste pašalinio garso nėra, bet pasiekus 80-90 km/h pradeda sklisti pašalinis garsas. Nustačiau jog tai galinio rato stebulės guolis. Sprendimas – pakeisti stebulė (kartu su guoliu).

VW Touran pakaba

Pats darbo eigos procesas standartinis kaip ir daugumai automobilių: nuimti suportą, po to stabdžių diską ir pasilieka pats guolis.

Suporto veržlės

Taip pat atsukamas suporto rėmukas. Jį laiko dvi veržlės, kurios yra vidinėje dalyje. Jiems atsukti reikalingas specialus įrankis (galvutė M).

Suporto varžtas Suporto rėmukas

Suporto rėmuko varžtai atsukti, jie buvo priveržti gan stipriai.

VW Touran guolio varžtas

Matome kur paslėptas guolio varžtas.

Stabdžių diskas Stabdžių diskas

Atsukame varžtuką ir nuimame stabdžių diską.

Guolio centrinis važtas

Stabdžių diskas nuimtas. Dabar atveržiamas centrinis varžtas.

Nauja rato stebulė Nauja rato stebulė Nauja rato stebulė Rato remontas

Nauja rato stebulė. Kai taip būna sumontuotas rato guolis į stebulę, už šią detalę tenka sumokėti daugiau (apie 250 Lt).

Stebulės montavimas

Sutepama ta vieta, kur bus montuojama stebulė.

Veržimo varžtas ir klijai

Veržimo varžtas sutepamas su klijais (originaliai).

Sumontavimas atgal

Viskas gražinama į savo vietas atbuline tvarka.

Suporto rėmukas

Išvalomas suporto rėmukas nuo šiukšlių.

Stabdžių kaladėlės

Pačios stabdžių kaladėlės dar geros būklės. Jų keisti šiuo metu nereikalingas.

Sumontuota stebulė

Viskas sugrįžo į savo vietas. Darbas baigtas.

Atitarnavusi rato stebulė

Atitarnavusi rato stebulė.