Šio automobilio problema – vairo kolonėlė pradėjo leisti vairo stiprintuvo skystį. Ir skysčio nuotėkis gan stiprus. Galimi du būdai išspręsti šią problemą: vežti ją restauruoti, bet šios procedūros kaina vidutiniškai svyruoja apie 600Lt su salygą, kad ji jau bus išimta. Arba pirkti naudotą vairo kolonėlę.
Pažvelgus į šakę iš apatinės dalies, matyti, jog skysčio nuotėkis gan stiprus.
Vaizdas iš apačios.
Reikės atsukti galinę centrinę variklio pagalvę.
Pati vairo kolonėlė priveržta į traversą.
Atsukami variklio pagalvės varžtai.
Matyti, jog stabilizatorius perlenktas per vairo kolonėlę, vadinasi teks atsukti stabilizatoriaus traukes, kad būtų galima atlaisvinti vietą darbui.
Galinė variklio pagalvė atveržta, belieka nuimti greičių dėžės kronšteiną.
Iš apatinės dalies išmontuota viskas, kas trukdo darbams.
Taip patrodo variklio pagalvė. Ji gan geros būklės.
Dabar matyti pilnas vairo kolonėlės vaizdas.
Beliks atveržti kryžmės varžtą.
Pačioje vairo kolonėlėje dar likę skysčio. Atjungus šlangutę, skystis išbėga.
Dar lieka atsukti kelias veržles ir bandyti ištraukti vairo kolonėlę.
Išimta vairo kolonėlė.
Išimti kolonėlę trukdė duslintuvas – teko jį atveržti.
Automobilio savininkas jau turėjo įsigijęs naudotą vairo kolonėlę.
Priveržtos vairo traukės ir jų antgaliai.
Vairo kolonėlė sugrąžinta į savo vietą.
Priveržiama variklio pagalvė.
Pasižymėjau vairo padėtį.
Supilamas vairo stiprintuvo skystis.
Kai vairo stiprintuvo siurblyje atsiranda skysčio trūkumas, siurblys pradeda skleisti pašalinį garsą. Ir pats vairo pasukimas tampa sunkesnis.
Po šio remonto būtina atlikti ratų suvedimą.