Šio automobilio problema – vairo kolonėlė pradėjo leisti vairo stiprintuvo skystį. Ir skysčio nuotėkis gan stiprus. Galimi du būdai išspręsti šią problemą: vežti ją restauruoti, bet šios procedūros kaina vidutiniškai svyruoja apie 600Lt su salygą, kad ji jau bus išimta. Arba pirkti naudotą vairo kolonėlę.

Vairo kolonėlės remontas Vairo kolonėlės remontas

Pažvelgus į šakę iš apatinės dalies, matyti, jog skysčio nuotėkis gan stiprus.

Vaizdas iš apačios

Vaizdas iš apačios.

Centrinė variklio pagalvė

Reikės atsukti galinę centrinę variklio pagalvę.

Vairo kolonėlė

Pati vairo kolonėlė priveržta į traversą.

Variklio pagalvės varžtai

Atsukami variklio pagalvės varžtai.

Stabilizatorius Stabilizatorius

Matyti, jog stabilizatorius perlenktas per vairo kolonėlę, vadinasi teks atsukti stabilizatoriaus traukes, kad būtų galima atlaisvinti vietą darbui.

Galinė variklio pagalvė Galinė variklio pagalvė

Galinė variklio pagalvė atveržta, belieka nuimti greičių dėžės kronšteiną.

Trukdančios detalės

Iš apatinės dalies išmontuota viskas, kas trukdo darbams.

Variklio pagalvė Variklio pagalvė

Taip patrodo variklio pagalvė. Ji gan geros būklės.

Vairo kolonėlė

Dabar matyti pilnas vairo kolonėlės vaizdas.

Vairo kolonėlė

Beliks atveržti kryžmės varžtą.

Vairo stiprintuvo skystis

Pačioje vairo kolonėlėje dar likę skysčio. Atjungus šlangutę, skystis išbėga.

Vairo kolonėlės išėmimas Vairo kolonėlės išėmimas

Dar lieka atsukti kelias veržles ir bandyti ištraukti vairo kolonėlę.

Vairo kolonėlė

Išimta vairo kolonėlė.

Išmėtimo sistema

Išimti kolonėlę trukdė duslintuvas – teko jį atveržti.

Keičiama detalė

Automobilio savininkas jau turėjo įsigijęs naudotą vairo kolonėlę.

Vairo kolonėlė

Priveržtos vairo traukės ir jų antgaliai.

Gražinama į savo vietas Gražinama į savo vietas Gražinama į savo vietas

Vairo kolonėlė sugrąžinta į savo vietą.

Priveržiama variklio pagalvė

Priveržiama variklio pagalvė.

Žymės

Pasižymėjau vairo padėtį.

Naujas stiprintuvo skystis

Supilamas vairo stiprintuvo skystis.

Kai vairo stiprintuvo siurblyje atsiranda skysčio trūkumas, siurblys pradeda skleisti pašalinį garsą. Ir pats vairo pasukimas tampa sunkesnis.

Po šio remonto būtina atlikti ratų suvedimą.