Pas šį Mazda modelį yra sumontuoti tepaliniai amortizatoriai. Dar būna ir dujiniai amortizatoriai. Tepaliniai amortizatoriai lengviau perduoda kelio nelygumus nei dujiniai. Tačiau dujinių amortizatorių privalumas – automobilis stabiliau laikosi ant kelio dangos.
Amortizatoriaus tarnavimo ir eksploatavimo laikas nėra nustatytas. Galima ir naują amortizatorių sugadinti trenkus į kelio duobę. Kai yra pastebima ant amortizatoriaus tepalo žymių, vadinasi jo eksploatacijos laikas eina į pabaigą.
Šiame modelyje reikia atkreipti dėmesį į amortizatoriaus lėkštės ženklinimą – į kurią pusę ji yra nukreipta. Surenktant atgal, reikės ją pastatyti kaip kaip ir buvo.
Buvo nuspręsta įsigyti naudotus amortizatorius, nes naujas pigiausio gamintojo gaminys prasideda nuo 120 Lt. Šiuos klausimus sprendžia pats automobilio savininkas. Aš galiu tik patarti iš praktinės pusės.
Išmontuotas amortizatorius. Matyti daug tepalo žymiu.
Esamos spyruoklės. Jos bus sumontuotos į keičiamus amortizatorius, nes spyruoklių spalvų kodai skirtingi (dėvėtų, kur buvo pirktos kartu su amortizatoriais).
Ta vieta, kur statysis atraminis guolis, bus nušveista ir išvalyta nuo šiukšlių.
Keičiamas amortizatorius gan geros būklės.
Belieka viską sudėti į savo vietą.
Apsauginės gumos paskirtis – apsaugoti amortizatorių nuo šiukšlių, kurios gali pažeisti amortizatoriaus vidinę dalį. Šios gumos būklė turi įtaką amortizatoriaus tarnavimo laikui.
Viskas gražinama į savo vietas.
Kitas amortizatorius taip pat netekęs savo darbinių savybių.
Lėkštė bus nuvalyta nuo šiukšlių, kur spausis guolis.
Keičiamas amortizatorius.
Taip atrodo amortizatoriaus atraminio guolio struktūra.
Kitas amortizatorius taip pat sugražinamas į savo vietą.
Patartina amortizatorius keitsi poromis, nes išlaikomas panašios amortizatorių darbingumo savybės abiejose automobilio pusėse.
Darbų pabaiga.
Pasitaiko, kad reikia rimtesnio įrankio.