Šio Mazda 6 automobilio savininkas pastebėjo, jog važiuojant autostrada dideliu greičiu, automobilio galinė dalis tampa nestabili. Apžiūrėjus automobilį pastebėta, jog yra susidėvėję galinių šakių didieji salenblokai.
Automobilio galinė pakaba daugiasvirtė. Ir norint pakeisti susidėvėjusį salenbloką, teks viską atsukti, kad būtų galima išimti pačią šakę.
Kaip ir daugelyje remonto darbų, pradedama nuo stabdžių suportų ir diskų nuėmimo.
Pats stabdžių diskas ir kaladės gan geros būklės.
Matyti jog buvo keistas galinio rato guolis. Jis keičiamas kartu su stebule. Naujos stebulės gero gamintojo kaina yra gan aukšta – apie 770 – 800 litų. Yra pirkti ir žymiai pigesnių gaminių, kurių kaina nuo 100 iki 150 litų.
Reikia atveržti traukes ir šakė bus nuimta.
Dabar eilė viską atlikti su kita puse. Matyti, jog stabdžių diskas netolygiai nusidėvėjęs.
Atveržta šakė ir matyti, jog šis salenblokas jau praranda savo savybes.
Naujos detalės. Jos bus įpresuotos į šakes. Šakės bus gražintos į savo vietą.
ABS daviklis.
Šakė savo vietoje.
Susidėvėjęs diskas buvo pakeistas geros būklės naudotu. Taip pat ir stabdžių kaladėlės.
Išvalytos ir suteptos suporto kreipiančiosios.
Darbai juda link pabaigos.
Darbų pabaiga.