Šiam Ford markės automobiliui yra nusidėvėję galinių išilginių šakių salenblokai. Tai, galima sakyti, kad pasitaiko gan dažnai. Bet dažnai remonto dalis tenka ir priekinio automobilio pusei.
Pakaba turi papildomų svirčių, traukių – vadinasi jas teks atsukti.
Matyti jog spyruoklės apsauginė guma pajudėjusi iš savo vietos. Dėl to gali būti ir pašalinis girgždesio garsas.
Remontuojamas Ford markės automobilis yra universalas. Galinė pakabos dalis skiriasi nuo sedano.
Bus pradedami ardymo darbai. Nuimtas stabdžių suportas, jo rėmukas, nuimtas stabdžių diskas.
Stabdžių diskas ir kaladės yra gan geros būklės.
Galinio rato stebulė. Atjungiamas ABS daviklis.
Nuimta galinė šakė.
Šis salenblokas jau atitarnavo savo laiką.
Vaizdas be šakės.
Su kita puse viskas bus atliekama identiškai.
Diskas ir kaladės taip pat gan geros būklės.
Galinio rato stebulė. Atjungiamas ABS daviklis.
Darbai tęsiami toliau.
Nuimta galinė šakė.
Vaizdas pačio salenbloko.
Detalės bus keičiamos į šios produkcijos gaminį. Šis gamintojas gamina geriausios kainos ir kokybės santykio gaminius.
Spyruoklės apsauginę gumą teks gražinti į vietą.
Traukių salenblokai buvo nuvežti restauruoti.
Šakės su naujais salenblokais.
Viską gražiname į anksčiau buvusias vietas.
Išvalyti suporto rėmukai, sutepamos kreipiančiosios.
Su kita puse darbai atliekami identiškai.
Čia taip pat viskas išvaloma ir sutepama.
Darbų pabaiga.