Manau, jog ne vienas vairuotojas, vairuojantis Volvo V40, Renault Laguna ar Mitsubishi Carisma automobilį (pirmuosius modelius), yra susidūręs su problema, kai įjungti pirmą ar atbulinę pavara tampa gan keblu. Šie trys minimi modeliai turi vieną ir tą pačią pavarų svirties konstrukciją. O šiai problemai spręsti tinka ta pati detalė.
Taip atrodo pavarų svirties priekinė įvorė. Jos viduje yra metalinė įvorė.
Štai ir visa detalė, kuri suteikia tiek daug nepatogumų, susijusių su pavarų įjungimu.
Remontuojant Volvo V40, nupirktas Mitsubishi gaminys.
Pakeista priekinė pavarų svirties įvorė.
Ta pati darbų eiga bus atlikta ir su dar viena įvore, kuri randasi po pavarų svirtimi.
Išmontuota detalė. Jos principas yra identiškas jau minėtai. Tik skiriasi pačio gaminio dydis.
Nauja detalė.
Nauja detalė sumontuota į savo vietą.
Darbų pabaiga.
Sumontuotos šios įvorės. Pavarų svirtis tapo tvirtesnė ir netaip juda į šalis. Jaučiasi jog nereikia pastangų įjungti pavarą. Pirmos įvorės kaina apie 20 lt, o antros – apie 30 lt. Firminėje parduotuvėje ši detalė kainuoja apie 5 kartus brangiau.