Šio automobilio konstrukcija kažkuo primena lego. Norint pakeisti sankabą, starterį, reikia nuleisti traversą.
Norint pakeisti sankabą, darbas prasideda nuo priekinės automobilio dalies ardymo: žibintai, buferis, priekinis rėmas ir t.t.
Štai taip atrodo priekinė automobilio dalis, nuėmus visus trukdančius agregatus, kurie neleidžia prieiti prie greičių dėžės.
Šias dalis būtina nuimti, nes variklis yra L formos.
Variklis laikosi ant 4 pagalvių, o pagalvės yra priveržtos prie traverso. Leidžiant traversą žemyn, variklis pakimba ore.
Reikia priimti tokį sprendimą: arba leisti variklį ant žemės arba jį išlaikyti ant hidraulinių keltuvų savo vietoje.
Vaizdas iš apatinės dalies: koks yra paliktas tarpas iki kėbulo
Taip atrodo Mercedes Benz A170D traversas.
Šiam modeliui keičiau greičių dėžę. Tuo pačiu būtina įvertinti ir sankabos būklę, nes jos keitimui reikia atlikti tuos pačius priėjimo prie keičiamos detalės, darbus. Įvertinus kad sankaba yra gera, surenku viską atgal.
Kartu su šiais darbais buvo pakeistas ir oro filtras. Jis yra “paslėptas”. Taip paprastai jo nepakeisi, nes trukdo langų apiplovimo skysčio bakelis.
Klientas liko patenkintas, nes dauguma meistrų kažkodėl bijo šio modelio :)