Kaip ir daugumai automobilių, šiam Xedos 6 atėjo metas keisti sankabą. Važiuojant sūkiai sunkiai kyla, automobilis bėgėjasi gan sunkiai. Savininkas dar norėjo ją eksploatuoti, todėl buvo nutarta pakeisti sankabą.
Šis Xedos turi 1,6l 79kw motorą. Todėl lengva atlikti remonto darbus, nes yra daug vietos darbui. Jei būtų 2l V6 – ten žymiai daugiau įvairių agregatų.
Pradedami eiliniai remonto darbai – pašalinama viskas, kas trukdo darbui.
Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Laukia eiliniai remonto darbai kaip ir kitų šios klasės automobilių (626 GE GF, 323 F BA BJ ir dauguma mazda).
Nuimti trukdantys agregatai ir vaizdas iš apatinės dalies.
Išleidžiamas greičių dėžės skystis. Atkreipiamas dėmesys į tepalus ir jų būklę.
Bus atveržti trys varžtai nuo kronšteino ilgojo pusašio.
Pusašiai atlaisvinti, juos bus galima išimti.
Atsukami varžtai, kurie laiko centrinę galinę pagalvę.
Greičių dėžė nuimta. Čia galima pastebėti, jog apačioje prilipę sankabos ferido dulkės.
Belieka nuimti diskatorių, kad būtų galima pamatyti ir įvertinti sankabos disko būklę.
Priežastis – susidėvėjęs sankabos diskas. Jo kniedės pradėjo pažeidinėti diskatoriaus plokštumos paviršių.
Buvo nutarta jog montuosime dėvėtą naudotą sankabą, sankabos diską ir diskatorių. Jie kainavo po 40Lt. Tik išminamasis guolis buvo pirktas naujas.
Parduotuvėje pasidomėjau į kokias mašinas buvo dar montuojama 1,6 xedos sankaba. Tai buvo 323F BA ir mazda premacy (benzinas). Todėl nusprendėm ieškoti 323F BA naudotos sankabos. Nes kai pasakai, kad ieškai xedos detalės, kaina užkeliama. Iš pateiktų kelių 2-3 sankabų komplektų išsirinkau pačios geriausios kokybės detales.
Jei pirksite dėvėtą sankabą, jums ne pro šalį pasidomėti kokiems kitiems modeliams ji tinka.
Viskas surenkama į savo vietas, darbai baigti.