Prieš perkant šį Mazda 626 GF automobilį, būsimas savininkas paprašė pagalbos įvertinti automobilio būklę. Pastebėta pagrindinė problema – automobilis pasiekęs 60 km/h greitį tampa vangus. Spaudžiant akseleratoriaus pedalą automobilis greitėja labai vangiai. Pamatavus kompresiją ir kuro siurblio darbo našumą, didelių nukrypimų nuo normos nepastebėta, kurie galėtų įtakoti tokį variklio darbą.
Vienas iš galimų variantų – neteisingai sumontuotas paskirstymo diržas. Jei peršokęs bent vienas dantukas – variklio našumas būna kritęs.
Klientas pageidavo pakeisti diržus, nes buvęs automobilio savininkas jų nebuvo keitęs.
Pradedami remonto darbai. Nuimti vairo stiprintuvo ir generatoriaus dirželiai.
Matyti, jog pats diržas jau pradėjo šerpėtoti – žymesnio nusidėvėjimo ženklai.
Nuimtas vožtuvų dangtelis ir diržą dengianti apsauga.
Šie ženklinimai liko nuo ankstesnio diržo keitimo.
Kai ant dirželio nesimato užrašų ir kodų – dirželio naudojimo riba peržengta. Diržas gali nutrūkti.
Nuimtas diržas ir jo guoliai.
Išleistas aušinimo skystis ir nuimta vandens pompa.
Nauja vandens pompa.
Bus montuojamas Mitsuboshi diržas, nauji tempimo guoliukai ir spyruoklė.
Viskas sumontuota.
Bus keičiama nauja vožtuvų dangtelio tarpinė. Esama sukietėjusi – ją palenkus ji lūžta į dalis.
Nauji vairo stiprintuvo ir generatoriaus dirželiai.
Supilamas naujas aušinimo skystis.
Darbų pabaiga.
Po diržų pakeitimo, automobilis į akseleratoriaus paspaudimus pradėjo reaguoti greičiau ir dingo ankstesnė greitėjimo problema. Greičiausiai dėl nusidėvėjusio diržo, buvo peršokęs vienas velenėlio dantukas. Tai pasitaikanti problema.