Klientas kreipėsi į mane dėl pašalinio garso įsiurbimo kolektoriuje atsiradimo. Variklis dirbo nestabiliai, pulsavo apsukos, benzinu dirbo stabiliau, o dujomis pulsacija buvo stipresnė.
Ištraukiant kiekvieną žvakės laidą, nustačiau kuris cilindras nebedirba. Visuose cilindruose kompresija buvo normali. Problema – nesandari įsiurbimo kolektoriaus tarpinė.
Norint pakeisti įsiurbimo kolektoriaus tarpinę, reikia nuimti visa tai, kas trukdo nuimti įsiurbimo kolektorių.
Čia ir buvo problemos priežastis – mažas įtrukimas įsiurbimo kolektoriaus tarpinėje.
Nuvaloma sena įsiurbimo kolektoriaus tarpinė, panaikinamos šiukšlės, nuriebalinama ir uždedama nauja tarpinė.
Viskas surenkama į savo vietas.
Problema buvo pašalinta, variklis dirba stabiliai tiek benzinu, tiek dujomis.
Klientas liko patenkintas mano atliktu darbu.