Dažniausias rūpestis dėl pečiuko kyla šaltuoju metų laiku. Vasarą niekas į tai nekreipia dėmesio. Kodėl pečiukas nustoja tiekti šilumą? Nes jis užsikemša. Tai yra korozijos šiukšlės, kai būna ipiltas vanduo į aušinimo sistemą arba įvairiausi sandarikliai.

Galima bandyti pūsti su slėgiu patį pečiuką, tačiau pats efektyviausias metodas – jį pakeisti švariu ir neužsikimšusiu. Norint atlikti šį darbą, reikia nuardyti visą panelę. Darbas reikalauja atidumo, nes nesujungus kontaktų neveiks mechanizmai.

Mazda 626 GE daiktadėžė

Darbas prasideda nuo akumuliatoriaus atjungimo, kad būtų išvengta trumpo jungimo. Darbai pradedami nuo keleivio pusės daiktadėžės ardymo.

Mazda 626 ventiliatorius

Nuimtas ventiliatorius. Jame irgi yra prisikaupusių šiukšlių, kurios jam veikiant, kelia nemalonų triukšmą. Šią vietą būtina išvalyti.

Mazda priekinė panelė Mazda priekinė panelė Mazda priekinė panelė

Štai taip atrodo priekinė konsolė su išimtom visom dalim, kurios trukdo atlikti darbą.

Mazda priekinė panelė

Atjungiami posūkio svirčių kontaktai ir nuleidžiama vairalazdė žemyn.

Mazda 626 pečiukas

Čia randasi pečiukas. Jis beveik per vidurį panelės.

Mazda 626 pečiukas

Čia vaizdas iš variklio pusės, kur yra prijungtas pečiukas.

Mazda GE pečiukas

Atjungiami sujungimai iš variklio pusės, o iš salono pusės – laikančius varžtus. Išimamas pečiukas, kuris bus pakeistas naudotu geros būklės pečiuku.

Mazda 626 pečiukas

Čia yra pečiuko vieta.

Mazda 626 daiktadėžė

Pakeitus pečiuką, neskubant surenku viską atgal atkreipdamas dėmesį į kontaktus. Jie visi turi būti sujungti, nei vienas negali būti paliktas nesujungtas – kitaip neveiks mechanizmas.

Mazda 626 priekinė panelė Mazda 626 salonas

Visų darbų pabaiga. Belieka įpilti į radiatorių aušinimo skystį ir nuorinti. Mazda nusiorina labai lengvai – įvertinu 10 balais.