Dažniausias rūpestis dėl pečiuko kyla šaltuoju metų laiku. Vasarą niekas į tai nekreipia dėmesio. Kodėl pečiukas nustoja tiekti šilumą? Nes jis užsikemša. Tai yra korozijos šiukšlės, kai būna ipiltas vanduo į aušinimo sistemą arba įvairiausi sandarikliai.
Galima bandyti pūsti su slėgiu patį pečiuką, tačiau pats efektyviausias metodas – jį pakeisti švariu ir neužsikimšusiu. Norint atlikti šį darbą, reikia nuardyti visą panelę. Darbas reikalauja atidumo, nes nesujungus kontaktų neveiks mechanizmai.
Darbas prasideda nuo akumuliatoriaus atjungimo, kad būtų išvengta trumpo jungimo. Darbai pradedami nuo keleivio pusės daiktadėžės ardymo.
Nuimtas ventiliatorius. Jame irgi yra prisikaupusių šiukšlių, kurios jam veikiant, kelia nemalonų triukšmą. Šią vietą būtina išvalyti.
Štai taip atrodo priekinė konsolė su išimtom visom dalim, kurios trukdo atlikti darbą.
Atjungiami posūkio svirčių kontaktai ir nuleidžiama vairalazdė žemyn.
Čia randasi pečiukas. Jis beveik per vidurį panelės.
Čia vaizdas iš variklio pusės, kur yra prijungtas pečiukas.
Atjungiami sujungimai iš variklio pusės, o iš salono pusės – laikančius varžtus. Išimamas pečiukas, kuris bus pakeistas naudotu geros būklės pečiuku.
Čia yra pečiuko vieta.
Pakeitus pečiuką, neskubant surenku viską atgal atkreipdamas dėmesį į kontaktus. Jie visi turi būti sujungti, nei vienas negali būti paliktas nesujungtas – kitaip neveiks mechanizmas.
Visų darbų pabaiga. Belieka įpilti į radiatorių aušinimo skystį ir nuorinti. Mazda nusiorina labai lengvai – įvertinu 10 balais.