Mazda Mazda variklis

Pagrindinio variklio diržo keitimo intervalas yra apie 80 – 90 tūkstančių kilometrų. Manau visi žinom kiek padidėja išlaidos, kai nutrūksta pagrindinis variklio diržas.

Mazda variklis

Kai kurie varikliai, nutrūkus pagrindiniam diržui, išvengia nuostolių. Užtenka sugražinti į vietas vadinamas „mietkes“ (sustatyti pasisukimo kampus į savo vietas).

Mazda variklis

Šiam Mazda 323F 1,8l automobiliui bus pakeisti visi diržai, vandens pompa, tempimo guoliukai ir vožtuvų dangtelio tarpinė.

Pradedami remonto darbai.

Variklio dirželiai Variklio dirželiai

Nuimti vairo stiprintuvo ir generatoriaus dirželiai, jie dar gan geros būklės.

Aušinimo skystis

Bus keičiama vandens pompa – išleidžiamas aušinimo skystis.

Pagrindinis variklio diržas

Nuėmus vožtuvų dangtelį, matosi pagrindinis diržtas ir jo esama būklė.

Pagalvės kronšteinas Pagalvės kronšteinas

Tenka įdėti pastangų nuimant pagalvės kronšteiną.

Variklio diržas

Matyti pilnas diržo vaizdas, tempimo guolių. Vandens pompa randasi už diržo.

Vandens pompa Vandens pompa Vandens pompa Vandens pompa

Išmontuota vandens pompa.

Vandens pompa Vandens pompa Vandens pompa

Nauja vandens pompa.

Naujos detalės

Mitsuboshi pagrindinis diržas ir GMB guoliukai. GMB yra gan aukštos kokybės gaminys.

Pagrindinio diržo keitimas Pagrindinio diržo keitimas Pagrindinio diržo keitimas

Darbai tesiami toliau.

Nauji dirželiai

Generatoriaus ir vairo stiprintuvo dirželiai bus pakeisti naujais.

Nauja tarpinė

Vožtuvų dangtelio tarpinė Elring – teisingas pasirinkimas.

Sumontuotas dangtelis

Sumontuotas vožtuvų dangtelis.

Aušinimo skystis

Pilamas naujas aušinimo skystis.

Darbų pabaiga.

Ar verta keisti vandens pompą keičiant pagrindinį diržą? Aš visada siūlau keisti kartu. Nes šis diržas vidutiniškai bus keičiamas po 5-6 metų. O jei vandens pompa sugestų anksčiau ir pradėtų leisti skystį – darbų kaina būtų tokia pati kaip keičiant pagrindinį diržą. Dėl to patartina pasikeisti viską vienu metu, kad ateityje nekiltų galimų problemų.