Pagrindinio variklio diržo keitimo intervalas yra apie 80 – 90 tūkstančių kilometrų. Manau visi žinom kiek padidėja išlaidos, kai nutrūksta pagrindinis variklio diržas.
Kai kurie varikliai, nutrūkus pagrindiniam diržui, išvengia nuostolių. Užtenka sugražinti į vietas vadinamas „mietkes“ (sustatyti pasisukimo kampus į savo vietas).
Šiam Mazda 323F 1,8l automobiliui bus pakeisti visi diržai, vandens pompa, tempimo guoliukai ir vožtuvų dangtelio tarpinė.
Pradedami remonto darbai.
Nuimti vairo stiprintuvo ir generatoriaus dirželiai, jie dar gan geros būklės.
Bus keičiama vandens pompa – išleidžiamas aušinimo skystis.
Nuėmus vožtuvų dangtelį, matosi pagrindinis diržtas ir jo esama būklė.
Tenka įdėti pastangų nuimant pagalvės kronšteiną.
Matyti pilnas diržo vaizdas, tempimo guolių. Vandens pompa randasi už diržo.
Išmontuota vandens pompa.
Nauja vandens pompa.
Mitsuboshi pagrindinis diržas ir GMB guoliukai. GMB yra gan aukštos kokybės gaminys.
Darbai tesiami toliau.
Generatoriaus ir vairo stiprintuvo dirželiai bus pakeisti naujais.
Vožtuvų dangtelio tarpinė Elring – teisingas pasirinkimas.
Sumontuotas vožtuvų dangtelis.
Pilamas naujas aušinimo skystis.
Darbų pabaiga.
Ar verta keisti vandens pompą keičiant pagrindinį diržą? Aš visada siūlau keisti kartu. Nes šis diržas vidutiniškai bus keičiamas po 5-6 metų. O jei vandens pompa sugestų anksčiau ir pradėtų leisti skystį – darbų kaina būtų tokia pati kaip keičiant pagrindinį diržą. Dėl to patartina pasikeisti viską vienu metu, kad ateityje nekiltų galimų problemų.