Automobilio savininkas pastebėjo, kad po nakties, kur buvo pastatytas automobilis, atsiranda tepalo žymių. Vadinasi yra tepalo sandarumo problemos variklio skyriuje.
Pažiūrėjus po automobiliu, matyti, jog visas variklio karteris yra tepaluotas. Tarp variklio bloko ir karterio yra tarpinė, kuri galimai gali būti pažeista arba pasidėvėjusi.
Matyti jog visas karterio dangtelis yra stipriai tepaluotas.
Pradėsime remonto darbus.
Iš karterio bus išleisti tepalai ir atsuktas tepalo filtras.
Nuimama centrinė galinė variklio pagalvė, nes ji trukdys remonto darbams. Ji yra priveržta į karterį.
Išmontuotas pagalvės kronšteinas.
Belieka atveržti dangtelio varžtus.
Kad dangtelis nenukristų, jis buvo paremtas.
Nuimtas karterio dangtelis. Matyti vaizdas iš apatinės variklio dalies.
Taip atrodo vaizdas su tepalo siurblio filtru.
Nuvalytos šiukšlės nuo tos vietos, kur dedama karterio tarpinė.
Pati tarpinė nebuvo nei pažeista, nei sukietėjusi, nei paskeldėjusi. Nuvalius tarpinę, ji atrodė gan tvarkingai.
Pastebėjau, jog neseniai buvo keisti alkūninio veleno riebokšliai. Todėl galimas problemos šaltinis – žmogiškas faktorius sumontuojant karterio dangtelį į savo vietą.
Karterio montavimo darbui naudoju specialų silikoninį tepalą.
Dangtelis suteptas tepalu, vidinė dangtelio dalis švari, be šiukšlių.
Tarpinė padengta silikoniniu tepalu iš viršaus, nuvalyta ir nuriebalinta ta vieta, kuri spausis prie variklio bloko.
Karterio dangtelis gražintas į savo vietą. Supilti tepalai, priveržta pagalvė su kronšteinu.
Nusprendžiau nepirkti naujos tarpinės, nes esama buvo geros būklės.
Darbų pabaiga.