Automobilio problema buvo ta, kad dirbant laisva eiga, iš dirželio pusės sklido keistas pašalinis garsas. Papurškus su WD, garsas pradingsta. Vadinasi problema – nusidėvėjęs dirželio įtempėjas.
Palengva nuimama viskas, kas trukdo pasiekti dirželio įtempėją.
Tik čia yra sumontuotas įtempėjas, kuris yra labai arti lanžerono. Nuo lanžerono iki įtempėjo yra kokie 3-4 cm.
Nuimame ratą, dirželio apsaugą, kad būtų lengviau atlikti darbus.
Bus atsukama variklio pagalvė, tad variklis paremiamas iš apatinės karterio dalies.
Štai tas įtempėjas ir atstumas iki lanžerono.
Truputėli pakeliamas variklis ir išimamas dirželio įtempėjas.
Ši įvorė turėjo laisvumą ir skleidė pašalinį garsą.
Nauja detalė.
Įtempėjas pastatomas į savo vietą. Belieka tik įdėti varžtą, kuris yra nemenko ilgio. Savaime suprantama, kad būtų geriau pakeisti ir dirželį, tačiau savininkas nesutiko motyvuojant, jog mašina nebus ilgai ekspoatuojama.
Įtempėjo varžtas įstatytas į savo vietą. Įtempiamas dirželis.
Gražiname variklio pagalvę į jos vietą ir visus agregatus.
Darbas yra pabaigtas, pašalinis garsas pradingo. Nauja detalė turi minusą – kainuoja nepigiai palyginus su kitais modelių dirželio įtempėjais.