Šiame automobilyje problema buvo jog dirbant ant laisvų sūkių, variklis pradeda purtytis. Įspūdis jog yra pažeista variklio pagalvė. Tačiau visos variklio pagalvės buvo sveikos. Pakeliant variklio sūkius, variklio darbas tapdavo stabilus. Kilo mintis, jog problema gali būti smagratyje.

Audi A4 pakaba

Pakaba daugiasvirtė.

Audi A4 pusašiai

Atsukami pusašiai nuo granatų.

Audi A4 Audi A4

Išmetimo sistema eina šalia pat greičių dėžės. Vadinasi ją būtina nuimti, kad netrukdytų tolimesniems darbams.

Audo A4 pusašiai

Nuimti abudu pusašiai ir išmetimo sistemos dalis.

 Audi A4 Audi A4

Kai nėra pusašių ir dalies išmetimo sistemos, padidėja vietos, palengvina atlikti tolimesnius remonto darbus.

Audi A4 remontas

 

Greičių dėžės apatinė dalis turi 3-4 varžtus, kuriuos sunku pasiekti, nes trukdo traversas. Dėžė truputi pakeliama su donkratu – taip atsiranda daugiau vietos uždėti raktą.

Audi A4 pavarų dėžė

Nuimta pavarų dėžė.

Smagratis ir sankaba

Belieka pasižiūrėti kokia padėtis su sankaba ir smagračiu.

Smagratis Smagratis

Nuojauta dėl smagračio gedimo neapgavo. Smagračio vidinė dalis pasislinkusi į šalį nuo savo centro.

Smagračio centras

Šioje foto galima tiksliai pamatyti, jog smagračio centras yra pasislinkęs į šalį. Dėl to dirbant varikliui sukeliamas purtymasis.

Smagratis

Atveržiamas smagratis.

Audi A4 remontas

Buvo nupirktas dėvėtas sankabos komplektas su smagračiu. Liko viską gražinti į savo vietas.

Senos detalės

Čia naudotas išimtas sankabos komplektas.

Audi A4 V6

 

Pakeitus į tvarkingą smagratį, pašalinio purtymosi variklyje nebeliko. Variklis dirba stabiliai ant laisvų sūkių.