Šiame automobilyje problema buvo jog dirbant ant laisvų sūkių, variklis pradeda purtytis. Įspūdis jog yra pažeista variklio pagalvė. Tačiau visos variklio pagalvės buvo sveikos. Pakeliant variklio sūkius, variklio darbas tapdavo stabilus. Kilo mintis, jog problema gali būti smagratyje.
Pakaba daugiasvirtė.
Atsukami pusašiai nuo granatų.
Išmetimo sistema eina šalia pat greičių dėžės. Vadinasi ją būtina nuimti, kad netrukdytų tolimesniems darbams.
Nuimti abudu pusašiai ir išmetimo sistemos dalis.
Kai nėra pusašių ir dalies išmetimo sistemos, padidėja vietos, palengvina atlikti tolimesnius remonto darbus.
Greičių dėžės apatinė dalis turi 3-4 varžtus, kuriuos sunku pasiekti, nes trukdo traversas. Dėžė truputi pakeliama su donkratu – taip atsiranda daugiau vietos uždėti raktą.
Nuimta pavarų dėžė.
Belieka pasižiūrėti kokia padėtis su sankaba ir smagračiu.
Nuojauta dėl smagračio gedimo neapgavo. Smagračio vidinė dalis pasislinkusi į šalį nuo savo centro.
Šioje foto galima tiksliai pamatyti, jog smagračio centras yra pasislinkęs į šalį. Dėl to dirbant varikliui sukeliamas purtymasis.
Atveržiamas smagratis.
Buvo nupirktas dėvėtas sankabos komplektas su smagračiu. Liko viską gražinti į savo vietas.
Čia naudotas išimtas sankabos komplektas.
Pakeitus į tvarkingą smagratį, pašalinio purtymosi variklyje nebeliko. Variklis dirba stabiliai ant laisvų sūkių.