Daug kas yra pastebėjęs, kad galiniai stabdžių diskai būna nevienodai nusidėvėję. Galimos priežastys:
- Pastrigusios stabdžių kaladės
- Pastrigusios kreipiančiosios
- Pastrigęs suporto cilindriukas
Prieš pradedant tokį darbą, būtina apžiūrėti ar ant stadžių disko nėra kokių nors didesnių griovelių.
Apžiūrėjus diskus ir nustačius, jog nėra didesnių pažeidimų, jie bus nuimti ir vežami tekinti. Pats tekinimo darbas kainuoja iki 30 lt už vienetą. Čia priklauso nuo pačio meistro dėl kainos.
Nuėmus suportą belieka atsukti jo rėmuką. Varžtai ne itin patogiai sumontuoti.
Suporto rėmukai atveržti ir matosi vidinės diskų pusės būklės.
Čia paslėptas rato guolis. Atveržiamas varžtas ir diskas bus nuimtas.
Galiniai diskai išimti. Pastuksenus plaktuku per juos – krenta šiukšlės.
Šioje foto matyti kaip netolygiai nusidėvėjusios stabdžių kaladėlės. Stipriau nusidėvėjusi kaladėlė buvo iš vidinės pusės. Vadinasi tas kaladėles tektų greitu laiku vėl keisti.
Kito stabdžio disko kaladėlės tokio nusidėvėjimo neturi.
Patys stabdžių diskai dar geros būklės, nes jie dar pakankamai stori. Naujas stabdžių diskas turi 10 mm storį. Šis – apie 9 mm storio.
Šis diskas taip pat geros būklės.
Stabdžių disko storis po tekinimo tapo 8 mm.
Uždėti stabdžių diskai, priveržiami suporto rėmukai.
Dedamos naujos stabdžių kaladės. Išvalomos vietos kur dedamos stabdžių kaladėlės. Išvalytos ir suteptos stabdžių kreipiančiosios.
Kreipiančiosioms sutepti naudoju Bosch tepalą.
Suportas buvo restauruotas, nes strigo cilindriukas.
Po surinkimo nuorinta stabdžių sistema. Darbai baigti.
Rankinis stabdis turi būti naudojamas, nes taip jis išlieka veiksmingas ilgesnį laiką.