Šiam VW Passat 2001m. B5+ automobiliui teko keisti priekinius stabdžių diskus, nes, kaip matoma fotografijoje, jie yra gan stipriai pažeisti. Matyti keli gilūs pažeidimai. Perkant šios markės automobiliui stabdžių diskus, pirmiausiai reikia juos nusiimti ir pasimatuoti skersmenį. Nes yra keli galimi variantai: 288mm ir 312mm. Vadinasi skirsis ir pačios stabdžių kaladės.
Tekinti diskų automobilio savininkas nenorėjo. Buvo nupirkti nauji TRW stabdžių diskai ir stabdžių kaladės.
Dar yra pažeista apsauginė granatos guma. Dėl to vieno remonto metu ji bus pakeista nauja.
Pati granata posūkių metu netraškėjo, todėl jos keisti nereikia.
Pati darbo eiga niekuo nesiskiria nuo kitų automobilio modelių stabdžių diskų keitimo.
Atveržiamos suporto kreipiančiosios ir išimamos stabdžių kaladės. Matyti, jog yra netolygus kaladžių prigludimas prie disko.
Bus atvežti 2 varžtai ir nuimtas suporto rėmukas.
Vieno rato stabdžių diskas ir kaladės.
Kito rato stabdžių diskas ir kaladės. Jos taip pat nevienodai dėvisi.
Visada reikia atkreipti dėmesį į suporto rėmuką, kur įstatomos stabdžių kaladės. Jos turi įsistatyti be didelių pastangų. Tik tada jos judės suporto rėmuke ir veiks tvarkingai. O jei kaladėlės įstatomos jėga ar net su plaktuko pagalba, tuomet susidėvi jos žymiai greičiau.
Išvalyta vieta nuo šiukšlių, kur statosi stabdžių kaladės.
Patį stabdžių cilindriuką suspaudžiu šiam darbui skirtu įrankiu.
Bus sumontuoti TRW nauji stabdžių diskai ir kaladės. TRW – gan aukštos klasės detalės.
Suporto kreipiančios nuvalytos, jos dar gan geros būklės.
Granatos apsauginė guma nepažeista, bet per savo eksploatacijos laiką susidėvėjusi.
Bus pakeista į Spidan gaminį. Šios produkcijos gaminiai nėra brangūs, o eksploatacijos laikas apie 4 metus.
Visada patariu klientui, kai yra įsigiję iš pigesnių gaminių granatą, būtinai įsigyti ir pakeisti granatos apsauginę gumą. Nes ta guma, kuri būna parduodama su granata, jos tarnavimo laikas dažniausiai būna iki 1 metų.
Nauja apsauginė granatos guma. Šie žiedai gan patikimi.
Suporto cilindriukas kėlė rūpesčių, nes jis strigo.
Pats cilindriukas buvo naujas.
Viskas išvalyta ir sutepta.
TRW stabdžių diskas. Jis taip pat bus nuriebalintas.
Darbų pabaiga.
Pakeitus naujus stabdžių diskus ir kalades, gamintojas rekomenduoja važiuoti be staigesnių stabdymų apie 300 km.