Pasitaiko atvejų, kai spaudžiant stabdžių pedalą, atrodo, jog stabdžių efektyvumas yra susilpnėjęs. Jį paspaudus tvirčiau, jis nusispaudžia žemyn iki galo. Tai gali būti dėl to, kad stabdžių stiprintuvas nepalaiko slėgio arba yra stabdžių skysčio nuotėkis.
Šio atvejo problema – korozijos pažeisti metaliniai stabdžių vamzdukai. Į daugumą automobilių montuojami metaliniai stabdžių vamzdukai.
Galima pastebėti, jog korozija yra pažeidusi tą dalį vamzdukų, kuri eina pro kuro baką. Mazda 323 ir 626 modeliuose korozija dažnai pažeidžia būtent šią vietą.
Matyti kaip korozija pažeidė pačias kėbulo dalis.
Šio automobilio apatinė dalis nėra stipriai pažeista korozijos. Norint tvarkingai atlikti vamzdukų montavimo darbus, būtina nuimti kuro baką. Kitu atveju darbas atrodys netvarkingai.
Šioje nuotraukoje matyti, jog korozija nėra paplitusi link tolimesnės stabdžių magistralės.
Kuro baką laiko du diržai. Šalia eina išmetimo sistema. Bet ji netrukdo išmontuoti kuro baką.
Pakėlus keleivio sėdynę, matome tą vietą, kur sumontuotas kuro siurblys. Belieka atjungti kuro vamzdukus ir siurblio laidų jungtį.
Nuimtas kuro bakas.
Šiose nuotraukose matyti kaip korozijos pažeista stabdžių magistralė ir koks jos ilgis.
Vamzdukai nuo galinio rato eina į priekinę dalį (šalia įsiurbimo kolektoriaus) į stabdžių skirstytuvą. Į čia ateina stadžių skystis ir jį skirstytuvas paskirsto tarp priekinių ir galinių stabdžių cilindrų.
Seni ir surūdiję vamzdeliai buvo išimti ir pakeisti naujais variniais.
Kuro bakas sugražintas į savo vietą (kuras taip pat).
Belieka sujungti kuro šlangutes.
Įpiltas naujas stabdžių skystis. Nuorinta stabdžių sistema.
Darbų pabaiga.