Automobilis buvo pirktas automobilių turguje. Jo problema – sunkiai įsibėgėdavo ir judėdavo iš vietos.
Automobilis nuvažiavęs apie 350000 km. Automobilis taip pat turėjo kablį.
Pradedami vykdyti ardymo darbai.
Nuimami visi trukdantys agregatai.
Šioje foto matyti, jog yra pažeistas posparnis. Vadinasi mašina buvo auto įvykyje ir ratas pažeidė posparnį.
Matosi jog yra tarpas tarp buferio ir lempos.
Vaizdas iš apatinės dalies.
Pats toyota automobilį gamintojas yra sumontavęs centrinę galinę pagalvę, kuri turi savo darbo eigą.
Išleidžiame greičių dėžės tepalą.
Greičių dėžė nuimta.
Belieka numontuoti diskatorių ir pažiūrėti kokia padėtis su pačiu sankabos disku.
Sankabos diskas visai susidėvėjęs ir netekęs savo darbinių savybių.
Smagratis nuvalytas nuo ferido šiukšlių ir nuriebalintas.
Sankabos diskas buvo nuvežtas restauruoti ir užkniedyta nauja ferido plokštė.
Greičių dėžė sugrąžinama į ankstesnę vietą.
Su šia variklio pagalve teko paplušėti, nes kai kurie pagalvės varžtai paslėpti ir juos sunku pasiekti.
Pusašiai įstatyti į vietas ir greičių dėžės skystis gražinamas į dėžę.
Darbų pabaiga