Gan dažna problema pas Mazdas (ir ne tik) – tampa sunku jungi pavaras. Taip būna dėl to, kad išsausėja ir užsiteršia pavarų svirties įvorė.
Šioje foto matyti, kad po pavarų svirtimi eina duslintuvas. Jo skleidžiama šiluma tiesiogiai turi įtakos pavarų svirties įvorės išsausėjimui.
Dar viena vieta, į kurią reikia atkreipti dėmesį – prie dėžės esanti vieta. Jos principas taip pat panašus.
Nuimama apsauginė duslintuvo skarda.
Atsuktas įvorių varžtas.
Šis varžtas dar nėra stipriai užsiteršęs, nes jį pavyko išimti be didesnių pastangų. Retkarčiais jis būna gan stipriai užstrigęs.
Sutepimui bus naudojamas šį tepalą. Jis nebijo temperatūros pokyčių. Taip pat jį sunkiai išplauna vanduo.
Išvalytas varžtas.
Ta vieta, kur veržiasi pavarų svirtis išvalyta ir sutepta.
Prie greičių dėžės įvorė ir varžtas gan geros būklės – atsisuko ir išsitraukė gan lengvai.
Jis taip pat išvalytas ir suteptas tuo pačiu tepalu.
Gražinama apsauginė skarda į savo vietą.
Norint pasiekti geriausia darbų efektą, būtina dar apžiūrėti ir pačios pavarų svirties „obuolį“.
Pas šį modelį atsukami 4 varžteliai ir nuimama plastmasinė porankio detalė.
Pažiūrėjus atidžiau, galima pastebėti jog čia trūksta tepalo.
Visur pridedama tepalo. Per laiką šis tepalas išvaikštinės į visas „obuolio“ vietas.
Darbų pabaiga.
Kai išvalomi ir sutepami visi mechanizmo elementai, rezultatas gan malonus. Pavaras galima perjunginėti ir keliais pirštais.