Gan dažna problema pas Mazdas (ir ne tik) – tampa sunku jungi pavaras. Taip būna dėl to, kad išsausėja ir užsiteršia pavarų svirties įvorė.

Pavarų svirtis

Šioje foto matyti, kad po pavarų svirtimi eina duslintuvas. Jo skleidžiama šiluma tiesiogiai turi įtakos pavarų svirties įvorės išsausėjimui.

Pavarų perjungimas

Dar viena vieta, į kurią reikia atkreipti dėmesį – prie dėžės esanti vieta. Jos principas taip pat panašus.

Duslintuvas Duslintuvo apsauga

Nuimama apsauginė duslintuvo skarda.

Pavarų svirtis

Atsuktas įvorių varžtas.

Įvorės varžtas

Šis varžtas dar nėra stipriai užsiteršęs, nes jį pavyko išimti be didesnių pastangų. Retkarčiais jis būna gan stipriai užstrigęs.

Specialus tepalas Specialus tepalas

Sutepimui bus naudojamas šį tepalą. Jis nebijo temperatūros pokyčių. Taip pat jį sunkiai išplauna vanduo.

Išvalytas varžtas Išvalytas varžtas

Išvalytas varžtas.

Pavarų svirtis Pavarų svirtis

Ta vieta, kur veržiasi pavarų svirtis išvalyta ir sutepta.

Varžtas

Prie greičių dėžės įvorė ir varžtas gan geros būklės – atsisuko ir išsitraukė gan lengvai.

Sutepta jungtis

Jis taip pat išvalytas ir suteptas tuo pačiu tepalu.

Apsauginė skarda

Gražinama apsauginė skarda į savo vietą.

Pavarų svirtis

Norint pasiekti geriausia darbų efektą, būtina dar apžiūrėti ir pačios pavarų svirties „obuolį“.

Pavarų svirties obuolys

Pas šį modelį atsukami 4 varžteliai ir nuimama plastmasinė porankio detalė.

Pavarų svirties obuolys Pavarų svirties obuolys

Pažiūrėjus atidžiau, galima pastebėti jog čia trūksta tepalo.

Sutepta jungtis Sutepta jungtis

Visur pridedama tepalo. Per laiką šis tepalas išvaikštinės į visas „obuolio“ vietas.

Pavarų svirtis

Darbų pabaiga.

Kai išvalomi ir sutepami visi mechanizmo elementai, rezultatas gan malonus. Pavaras galima perjunginėti ir keliais pirštais.