Mašinos savininkas pastebėjo, kad norint lenkti kitą automobilį ar staigiau bandant pajudėti iš vietos, automobilis lyg netenka savo galios. Kai sankabos pedalas būna nuspaustas ir atleidinėjamas, automobilis pradeda judėti tik kai pedalas būna pačiame savo eigos aukštyje. Vadinasi problema su sankaba.
1,5 litro 65kw Z5 motoras. Vietos darbui yra užtektinai.
Pradedami eiliniai remonto darbai – pašalinama viskas kas trukdo darbui prie greičių dėžės.
Šios klasės automobilio pakaba paprasta. Taip pat tokią pakabą turi ir 626, Xedos 6 (dauguma mazda modelių).
Išleidžiamas tepalas iš greičių dėžės. Galima iškart pastebėti, jog jis yra gan geros būklės. Vadinasi keisti nereikės, nes jis buvo pakeistas anksčiau.
Pašalinamas apatinis balkis. Ant jo sumontuota viena variklio pagalvė. Atkreipiame dėmesį į pačią pagalvę – ar ji yra tvarkinga ir be pažeidimų.
Šioje fotografijoje matosi kur sumontuotas sankabos darbinis cilindriukas.
Atjungiamos pavarų svirtys nuo dėžės.
Darbo eiga priartėja prie dešinės pusės ilgojo pusašio. Reikia atsukti tris varžtus, kad atlaisvinti pakabinamo guolio kronšteiną.
Belieka atsukti centrinės galinės pagalvės kronšteino varžtus.
Greičio dėžės pusašiai išimti, veržlės atsuktos, belieka nuimti pačia greičių dėžę.
Dėžė nuimta. Pasukant išminamąjį guolį, jis skleidžia nemalonų garsą – vadinasi jo tarnavimo laikas greitai pasibaigs.
Sankaba, kuri tarnavo 19 metų.
Pats smagratis taip pat turėjo daug sankabos ferido šiukšlių. Jis buvo nuvalytas ir nuriebalintas.
Uždėjus naują išminamąjį guolį, kad būtų lengviau pataikyti į centro šlicus, sutepama su tepalu.
Smagratis švarus. Belieka sumontuoti naują sankabą.
Visas sankabos komplektas buvo keičiamas nauju. Tai yra teisingas sprendimas, nes taip taupyti keičiant tik vieną detalę neverta. Visas sankabos komplektas su išminamuoju guoliu kainavo apie 280Lt.
Sankaba sumontuota, sankabos diskas išcentruotas, priveržiamas diskatorius.
Greičių dėžė sugrįžo į savo vietą. Darbas vyksta toliau.
Gražinamas dėžės tepalas. Būtina pasidomėti koks tepalo kiekis turi būti pilamas į greičių dėžę.
Darbų pabaiga.