Šiam Ford’ui atėjo laikas keisti smagratį, nes jis jau atitarnavo savo laiką. Užvedus automobilį po ilgesnio laiko tarpo, pasigirsta gan skardus sklindantis metalo garsas. Varikliui padirbus apie 5-10 min garsas susilpnėja ir tampa ne toks aižus. Paspaudus sankabos pedalą, garsas pradingsta visai. Vadinasi norint panaikinti tą garsą, teks keisti smagratį.
Norint nuimti greičių dėžę, teks nuimti traversą.
Vaizdas iš apatinės variklio dalies.
Pradedami remonto darbai – pašalinama viskas kas trukdo atlikti remonto darbus.
Automobilis rengiamas į turgų pardavimui. Dėl to toks vaizdelis nestebina.
Šis modelis turi daugiau laisvos vietos variklio skyriuje. Bus lengviau atlikti darbus.
Atveržta galinė variklio pagalvė.
Duslintuvą teks nuimti, nes jis trukdo darbams.
Išleidžiamas greičių dėžės tepalas.
Pakaba pažeista korozijos.
Reikia atveržti stabilizatoriaus traukes. Gamintojas sugalvojo protingai, kad būtų galima palaikyti šarnyriuką.
Atveržiama vairo kolonėlė.
Nuimtas traversas. Vairo kolonėlė parišta su virvute.
Vaizdas iš apačios be traverso.
Nuimta greičių dėžė. Matyti jog greičių dėžės viduje yra sankabos ferido šiukšlių.
Bus nuimamas diskatorius.
Pats diskatorius ir sankabos diskas gan padorios būklės.
Nuimtas smagratis. Alkūninio veleno skaičiuotuvą atveržiu ir pakeliu į viršų. Nes dedant dėžę galima netyčia jį pažeisti.
Pats smagratis. Matyti jo pažeidimai ir susidėvėjimai.
Buvo nutarta pirkti dėvėtą smagratį. Apžiūrėti 3-4 variantai ir iš jų išrintas pats geriausias kuris turėjo mažiau nusidėvėjimo požymių. Naujas smagratis šiam modeliui kainuotų apie 900 Lt.
Smagračio varžtai sutepami specialiais šiam darbui skirtais klijais.
Smagratis, sankabos diskas ir diskatorius savo vietoje.
Sutepama tepalu – taip lengiau įstatyti greičių dėžę į savo vietą.
Ferido šiukšlės.
Greičių dėžė įstatyta į savo vietą.
Darbai tesiami toliau.
Traversas sugražintas į savo vietą, pusašiai įstatyti. Priveržta vairo kolonėlė. Supilamas greičių dėžės tepalas.
Artėjame link darbų pabaigos.
Darbų pabaiga. Užvedus automobilį, pašalinio garso nebeliko. Dėvėtas smagratis buvo nupirktas už 300 Lt. Perkant dėvėtą smagratį šiam automobiliui, geriau turėti jau išimtą su savimi, kad būtų galima palyginti ir tiksliai suskaičiuoti dantukus. Nes 66 kw modelio smagratis identiškas, skiriasi tik skaičiuotuvo dantukų skaičius.