Automobilis Opel Zafira 2002 m. 2.0D. Problema atsitiko su sankabos cilindru pavarų dėžėje. Buvo pastebėta jog laša stabdžių skystis iš pavarų dėžės ties ta vieta kur susijungia su variklio karteriu.
Pradedami remonto darbai.
Būtina nuimti traversą.
Ir išmetimo sistemos dalį.
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Būtina nuimti ir stabilizatorių.
Traversas numontuotas.
Pavarų dėžė nuimta.
Sankabos hidraulinis cilindriukas bus keičiamas į LUK gaminį.
Buvo numontuota ir pati sankaba jos būklei įvertinti. Sankabos diskas ir diskatorius gan geros būklės. Pavarų dėžė sugrąžinta į savo vietą.
Sugrąžinamas traversas.
Supilamas pavarų dėžės skystis. Pasitaiko ir taip jog nepasiseka atveržti išmetimo sistemos veržlių ir jos lūžta.
Veržlės bus pakeistos naujomis.
Darbų pabaiga.
Sankabos hidrauliniai cilindriukai, montuojami pavarų dėžėje (kaip ir šiame automobilyje), kainuoja brangiai. Pavyzdžiui šis Luk cilindriukas kainavo apie 105 eurus. Dėl to automobilių savininkai ne visada ryžtasi juos pasikeisti laiku. Kai sankabos cilindriukas pradeda leisti skystį, tampa vis sunkiau įjungti pavarą, kol jis išvis nustoja funkcionuoti. Tada pavaros įjungimas tampa problematiškas.