Šio automobilio Opel Signum savininkas kreipėsi į mane dėl sankabos problemos: Kai įjungia pavarą ir atleidinėja sankabos pedalą, automobilis pradeda judėti kai sankabos pedalas būna aukščiausioje padėtyje.
Pradedami remonto darbai. Vietos užtektinai, nors variklis turi 2200 cm2.
Stabilizatorius perlenktas per vairo traukes – vadinasi reikės jį atveržti. Norint nuimti pavarų dėžę teks nuimti traversą.
Vaizdas iš apatinės variklio dalies.
Išmetimo sistemos vamzdis sumontuotas po traversu. Jis trukdo nuimti traversą. Todėl trukdanti išmetimo sistemos dalis bus nuimta.
Išleidžiamas skystis iš pavarų dėžės.
Variklio pagalvė ir pusašiai.
Atveržta vairo kolonėlė. Atveržiamas stabilizatorius.
Nuimtas traversas ir pavarų dėžė.
Darbai tęsiami toliau.
Yra paženklintas smagratis ir diskatorius. Vadinasi jie buvo keisti ir automobilis darytas pardavimui.
Nuėmus sankabos diską, pastebėta, kad sankabos diskas dirbo ne visa plokštuma. Pažymėtos vietos – sankabos disko darbo vieta. Kai toks nedidelis paviršiaus sukibimas, sankabos sukibimo efektyvumas smarkiai sumažėja.
Pačio smagračio keisti nereikėjo, nes dirbant varikliui, nebuvo jokių pašalinių garsų. O patikrinus smagratį nustatyta, kad jis tvarkingas. Diskatorius ir sankabos diskas bus pakeisti į SACHS firmos produkciją. Taip pat naujas išminamasis guolis TRW gamybos.
Sumontuoti naujas sankabos diskas ir diskatorius.
Pavarų dėžė įstatyta į savo vietą.
Taip pat buvo pakeistos stabilizatoriaus gumos.
Atveržiant išmetimo sistemą nulūžo dvi smeigės. Nulūžusios buvo pakeistos naujomis.
Pilamas naujas pavarų dėžės skystis.
Artėjame link darbų pabaigos.
Darbų pabaiga.
Pakeitus sankabą nauja, automobilis pradėjo judėti iš vietos vos tik pradedant atleidinėti sankabos pedalą. O nuspausti sankabos pedalą dabar tapo daug lengviau.