Opel Meriva 2004m. 1,7D. Bus keičiamas smagratis į vienmasį, nes ryte pradėjus varikliui dirbti pasigirsta triukšmas iš pavarų dėžės. Kai variklis padirba 10-15 minučių, garsas susilpnėja.
Norint nuimti pavarų dėžę, teks nuimti traversą.
Pradedami remonto darbai.
Išleidžiamas skystis iš pavarų dėžės.
Nuimtas traversas. Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Vairo kolonėlė parišama virvute. Išmetimo sistemos dalis atveržta, nuimtas stabilizatorius.
Nuimta pavarų dėžė. Matyti jog dėžėje yra gausybė apnašų. Tai aušinimo skysčio ir ferido dulkių junginys. Vadinasi aušinimo skystis patenka į pavarų dėžę.
Nuimama sankaba.
Susidėvėjęs smagratis.
Sankabos diskas yra geros būklės. Išvaloma pavarų dėžė nuo šiukšlių.
Naujas sankabos guolis TRW. Naujas vienmasio smagračio komplektas Valeo.
Šiame komplekte nauji smagračio varžtai iškart sutepti klijais.
Naujas vienmasis smagratis ir nauja sankaba sumontuota į savo vietą.
Pavarų dėžė savo vietoje. Gražinamas traversas.
Traversas priveržtas, supilamas pavarų dėžės tepalas.
Darbų pabaiga.
Visa sankaba nauja. Sankabos pedalas spaudžiasi labai lengvai. Remontuojant dvimasį smagratį dažniausiai pasirenkamas vienmasis variantas, nes vienmasio smagračio kaina yra pigesnė už dvimasio smagračio kainą.