DSC03668 DSC03670

Automobilis Opel Astra 2007m. 1.7 CDTI dyzelis. Jam bus keičiamas dvimasis smagratis į vienmasį, nes smagratis jau pradėjo skleisti pašalinius garsus (bildesys, stuksenimas). Vadinasi jo tarnavimo laikas artėja į pabaigą.

DSC03671 DSC03672

Pats variklis 1.7 nėra didelis. Vietos darbams yra užtektinai. Norint nuimti pavarų dėžę, reikės nuimti traversą.

DSC03673 DSC03674

Bus numontuota dalis išmetimo sistemos.

DSC03675 DSC03676

Taip pat teks atveržti vairo kolonėlę.

DSC03677 DSC03678

Keisdamas sankabą visada išleidžiu tepalus iš pavarų dėžės. Taip galima įvertinti jo esama būklę ir kiekį. Bus atveržtas stabilizatorius.

DSC03679 DSC03680

Traversas numontuotas.

DSC03681 DSC03682

Nuimta pavarų dėžė.

DSC03683 DSC03685

Čia matoma užstrigusi smagračio dalis.

DSC03686 DSC03687

Tenka pjaustyti ir pasidaryti vietos varžtams atveržti.

DSC03688 DSC03689

Smagratis numontuotas. Ne dažnai tenka taip pjaustyti smagratį.

DSC03690 DSC03691

Sankabos diskas ir diskatorius dar pakankamai geros būklės.

DSC03692 DSC03693

Sankabos guolis bus pakeistas į naują TRW gaminį. Pats sankabos guolis yra FTE firmos, toks pats ir bus sumontuotas tik naujas.

DSC03696 DSC03697

Vienmasis smagratis yra Valeo gamybos. Yra nauji montavimo varžtai smagračiui ir diskatoriui priveržti.

DSC03698 DSC03699

Naujas sankabos diskas ir diskatorius.

DSC03700 DSC03701

Sumontuotas smagratis su nauja sankaba.

DSC03703 DSC03704

Grąžinama pavarų dėžė į vietą. Kitoje nuotraukoje – skaičiuotuvas.

DSC03705 DSC03706

Darbai tęsiami toliau.

DSC03707 DSC03708

Supilami nauji tepalai į pavarų dėžę.

DSC03709

Darbų pabaiga.

Vienmasio smagračio kaina yra pigesnė už dvimasio. Po pakeitimo sankaba spaudžiasi labai lengvai. O automobilio savininkui visada patariu pakeitus sankabą į naują, pajudėti iš vietos neskubant 2-3 kartus, kad galėtų pajausti kada pradeda veikti sankaba.