Automobilis Opel Astra 2007m. 1.7 CDTI dyzelis. Jam bus keičiamas dvimasis smagratis į vienmasį, nes smagratis jau pradėjo skleisti pašalinius garsus (bildesys, stuksenimas). Vadinasi jo tarnavimo laikas artėja į pabaigą.
Pats variklis 1.7 nėra didelis. Vietos darbams yra užtektinai. Norint nuimti pavarų dėžę, reikės nuimti traversą.
Bus numontuota dalis išmetimo sistemos.
Taip pat teks atveržti vairo kolonėlę.
Keisdamas sankabą visada išleidžiu tepalus iš pavarų dėžės. Taip galima įvertinti jo esama būklę ir kiekį. Bus atveržtas stabilizatorius.
Traversas numontuotas.
Nuimta pavarų dėžė.
Čia matoma užstrigusi smagračio dalis.
Tenka pjaustyti ir pasidaryti vietos varžtams atveržti.
Smagratis numontuotas. Ne dažnai tenka taip pjaustyti smagratį.
Sankabos diskas ir diskatorius dar pakankamai geros būklės.
Sankabos guolis bus pakeistas į naują TRW gaminį. Pats sankabos guolis yra FTE firmos, toks pats ir bus sumontuotas tik naujas.
Vienmasis smagratis yra Valeo gamybos. Yra nauji montavimo varžtai smagračiui ir diskatoriui priveržti.
Naujas sankabos diskas ir diskatorius.
Sumontuotas smagratis su nauja sankaba.
Grąžinama pavarų dėžė į vietą. Kitoje nuotraukoje – skaičiuotuvas.
Darbai tęsiami toliau.
Supilami nauji tepalai į pavarų dėžę.
Darbų pabaiga.
Vienmasio smagračio kaina yra pigesnė už dvimasio. Po pakeitimo sankaba spaudžiasi labai lengvai. O automobilio savininkui visada patariu pakeitus sankabą į naują, pajudėti iš vietos neskubant 2-3 kartus, kad galėtų pajausti kada pradeda veikti sankaba.