Remontuojamas automobilis – Opel Astra 2005m. 1,9 CDTI. Kaip ir daugumai automobilių, turinčių dvimasį smagratį, atėjo metas keisti patį smagratį. Nes dirbant varikliui ant laisvų sūkių, sklinda pašaliniai metalo garsai. Bet kai spaudžiamas sankabos pedalas, šie garsai pradingsta. Vadinasi dvimasis smagratis yra pasidėvėjęs ir jis pradėjo skleisti tą garsą.
Pradedami eiliniai remonto eigos darbai: išimama viskas kas trukdo atlikti darbus.
Šioje nuotraukoje matyti, kad stabilizatorius perlenktas per vairo kolonėlę. Vairo kolonėlė turės būti atveržta, bet prieš tai reikės nuimti patį stabilizatorių.
Taip pat turės būti nuimtas traversas.
Vairo kolonėlė priveržta į traverą. Ją reikia atveržti.
Šalia greičių dėžės eina išmetimo sistema. Ji taip pat turės būti nuimta.
Išleidžiamas greičių dėžės tepalas ir įvertinama jo būklė.
Pagal darbo eigą nuimamas dešinės pusės pusašis.
Pusašis nuimtas, dabar eilė atjungti centrinę galinę variklio pagalvę.
Įdomiai ir gudriai šiame automobilyje įmontuotas starteris.
Vairo kolonėlė atveržta. Atveržiamas stabilizatorius.
Vairo kolonėlė parišama su virvute.
Nuimtas traversas.
Nuimta grečių dėžė.
Belieka atveržti diskatorių, kad būtų galima įvertinti sankabos disko ir diskatoriaus būklę.
Sankabos diskas ir diskatorius dar pakankamai geros būklės.
Nuimtas smagratis.
Automobilio savininkas detales pirko internetu (LUK gaminys). Bet senasis smagratis skyrėsi nuo naujojo. Skyrėsi nežymiai, tačiau nerizikavau ir nupirkau tiksliai tokio pat gamintojo SACHS detalę.
Naujos veržlės, kurios jau yra suteptos klijais. Tokie klijai žymiai geriau sutvirtina sukibimą.
Bus montuojamas LUK išminamasis guolis. Toks buvo ir anksčiau.
Sumontuotas naujas smagratis SACHS, sankabos diskas ir diskatorius LUK.
Išminamasis sankabos guolis LUK.
Greičių dėžė sugražinama į savo vietą.
Darbai tesiami toliau – sumontuojamas traversas, priveržiama vairo kolonėlė
Kai pusašiai įstatyti į vietą, supilamas naujas greičių dėžės tepalas. Į šį modelį telpa 2,4l.
Šis tepalas yra skirtas Opel modeliams. Patartina tokį ir naudoti.
Pusašiai įstatyti, traversas priveržtas, stabilizatorius ir vairo kolonėlė savo vietose. Išmetimo sistema sumontuota. Darbai eina į pabaigą.
Automobilis parengtas atiduoti savininkui. Savininkui taip pat bus pasakyta, jog pasikeitė pačios sankabos eiga ir sukibimas. Sankabos pedalas tapo lengvai nuspaudžiamas. Pašalinių garsų, kurie anksčiau sklido, nebeliko.
Kiti Opel automobilių darbai:
- Opel Astra 1,9 CDTI variklio paskirstymo diržo keitimas
- Opel Zafira 2,0D smagračio / sankabos keitimas
- Opel Astra 2008 1,9 CDTI smagračio / sankabos keitimas
- Opel Astra 1,7 CDTI stabilizatoriaus gumų keitimas traverse
- Opel Vectra C 2,0 DTI sankabos keitimas
- Opel Astra H 1.7 CDTI smagračio keitimas į vienmasį
- Opel Meriva 1,7D smagračio keitimas į vienmasį
- Opel Zafira 2.0D stabilizatoriaus gumų keitimas traverse