Labai sunkiai pavykdavo užvesti automobilį. Pavykdavo tik iš trečio ar ketvirto karto. Suprantama, jog tai gali įtakoti ir pašalinės priežastys. Nėra sandari kuro sistema, yra oro burbuliukų, neveikia pakaitinimo žvakės, užsikišęs ar seniai keistas kuro filtras.

Pradedami remonto darbai. Numontuotas vožtuvų dangtelis.

Išmontuotas kuro purkštukas.

Kuro purkštuko rem komplektas bus BOSH gamintojo. Tai aukštos kokybės gaminys.

Visos rem komplekto gumytės pakeistos. Kuro purkštuko montavimo vieta išvalyta. Prieš montuojant kuro purkštuką į vietą, gumytės sutepamos tepalu. Taip lengviau įsistato kuro purkštukas į vietą.

Su sekančiu kuro purkštuku atliekami anksčiau minėti darbai.

Išmontuotas trečias kuro purkštukas.

Pakeistas rem komplektas.

Išmontuotas ketvirtas kuro purkštukas.

Bus nauji ir kuro purkštuko montavimo varžtai.

Viskas sumontuota į vietą ir dabar lieka sureguliuoti kuro purkštukus.

Variklio velenėlio pakėlėjas pastatomas į aukščiausią vietą. Atveržiamas 18-os varžtas. Centras veržiamas iki tol, kol jis atsiremia. Tada centras atsukamas 180 laipsnių. Taip atliekama procedūra su visais kuro purkštukais.

Nauja vožtuvų dangtelio tarpinė.

Darbų pabaiga.

Pakeistus kuro purkštukų rem komplektus ir juos sureguliavus, automobilis užsivedė žymiai greičiau.